Etkileşim Arttıran İçerikler Nasıl Üretilir?

Herkesin sosyal medya hesabı var. Nerdeyse her işletmenin, sosyal medyada kendine ait işletme hesapları yer alıyor. Peki, sadece sosyal medyada yer almak yer almak yeterli mi? Tabi ki de değil. Sosyal medyada doğru bir strateji sahip olmanız önemlidir. Ayrıca takipçilerinizle etkileşim halinde olmanız gerekli. Yoksa durgun bir hesaptan öteye gidemezsiniz.

 

Etkileşimli İçerik Nedir?

 

Etkileşimli içerik; sosyal medya hesaplarınızdan takipçilerinizi harekete geçiren, sizinle diyalog kurmasını sağlayan aktif bir iletişim sürecidir. Pazarlama dünyasında etkileşimli içerik kraldır.

 

İnteraktif içerikler potansiyel müşterileriniz ve takipçilerinizde markanıza karşı sadakati yükseltir. Sadık müşteri portföyünüzü genişletir. Markanız ile tüketici arasında duygusal bağ kurmanızı sağlar. Bu yüzden etkileşimli içerikler, özellikle işletme hesaplarının vazgeçilmezi olmalıdır.

 

İnteraktif İçerik Türleri Nelerdir?

 

Herhangi bir şeyi kategorize etmek ve türlere bölmek, doğru uygulama için en kısa yoldur. Özellikle pazarlama ve reklam dünyasında sizin için en doğru olan stratejiyi bulmanın kısa yolu türleri bilmekten geçer. Bu yüzden etkileşimli içerik türlerine şöyle bir göz atalım.

 

Değerlendirme ve Hesap Makinası

 

Ekonomi herkesin yumuşak karnıdır. Özellikle ‘hesaplı, uygun, bütçenizi düşünen’ bir marka, tüketicinin kalbini kolayca fethedebilir. Bu yüzden sosyal medya hesaplarınızda tüketicinin bütçesini düşünün.

 

Takipçilerinizin ve potansiyel müşterilerinizin hesap yapmasını ve sizin karlı olduğunuzu anlamasına fırsat verin.

 

  • Hizmet fiyatı hesaplayıcısı
  • Bütçe planlama hesaplayıcısı
  • İndirim ve tasarruf hesaplama
  • Birin fiyat hesaplayıcısı
  • Yatırım getirisi hesaplayıcısı gibi hesap uygulamaları ya da bilgilendirmeleri sayfanızdaki etkileşimleri arttıracaktır.

 

 

Anketler ve Sorular

 

Sosyal medya hesaplarınızda etkileşimi en çok arttıran bir başka yöntem ise soru cevaplar, anketlerdir. Potansiyel müşterilerinize ve takipçilerinize soru sormak, yanıtlarını yayınlamak

markanızla aralarındaki duygusal bağı güçlendirecektir.

Eğlenceli ve bilgi verici küçük testler ile takipçilerinizin keyifli zaman geçirmesini sağlayabilirsiniz.

 

Bilgi Pastaları

 

Günümüzün en büyük ihtiyacı ‘bilgi’! Bilgi çağında olduğumuz için en büyük ihtiyacımız artık bilgidir. Potansiyel müşteri ve takipçilerinizi bilgilendirmeyi ihmal etmeyin.

 

Bilgi verici infografikler etkileşim oranlarınızı arttıracaktır.

 

Hareketli Görseller

 

Özellikle tiktok ile başlayan kısa video furyası hızını kesmeden tüm platformlarda popülerliğini koruyor. Bu yüzden interaktif içerik dendiği zaman ilk akla gelen içerik video tabanlı oluyor.

 

‘Etkileşim nedir? Neden gereklidir? Etkileşecek zamanım da yok ki benim’ diyorsanız DİJİMOD sizin için bu işi halleder.

Related Post